Je několik věcí, bez kterých se v životě jen těžko obejdeme. Pokud pomineme ty, které jsou opravdu nezbytné, pak jsou na druhém stupínku takové, které nám v některých běžných situacích usnadňují život. A právě takové věci lze mnohdy docela šikovně využít k reklamním účelům.

luxusně vypadající taška s potiskem

  • Jedním z takových každodenních pomocníků je i obyčejná taška.
  • Šikovný designér dovede ale i z obyčejného vytvořit neobyčejné.

Potisk papírových tašek využívají firmy k reklamním účelům ve stále větším měřítku. Je to totiž reklama opravdu levná a podle zkušeností těch, co ji vyzkoušeli, velice účinná.

  • Reklamní papírové tašky se hodí například pro takzvané omezené edice pro vinaře nebo výrobce piva.
  • Využít je mohou i prodejci

Variant je celá řada

Papírové tašky vhodné na potisk se vyrábějí v mnoha barevných i velikostních variantách. Různé možnosti jsou i v oblasti držadel.

  • Můžete mít tašku
    • s plochým uchem
    • s krouceným uchem
    • s textilním držadlem.

A i přesto, že se jedná „jen“ o papírovou tašku, může ve finále vypadat velice luxusně. Vždy záleží na druhu potisku a na formě, jakou chcete svou firmu a své výrobky prezentovat. Možností je opravdu mnoho.

řada barevných tašek v regále

  • Některá pravidla by ale měla platit v každém případě.
    • Je nezbytné, aby bylo na první pohled jasné, jakého výrobku (jaké společnosti) se potisk týká.
    • Je také bezpodmínečně nutná srozumitelnost sdělení.
    • Pokud máte v úmyslu pojmout potisk netradičně a více kreativně, pak nesmí taška vypadat „přeplácaně“, ale původní úmysl musí být jasný.

Využít reklamní papírové tašky mohou i města k pozvednutí své prestiže. Pokud si například návštěvník infocentra odnese propagační letáčky a brožury v reklamní papírové tašce, která je ozdobena motivy města, pak ji jistě hned tak do koše nevhodí.

  • Bude ji brát jako jeden ze suvenýrů, které si ze své dovolené přivezl.